logo E.E.E.EK

Ημέρες Παιχνιδιών στο σχολείο μας

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2025-2026, στο πλαίσιο της δράσης «Οι συμμαθητές/τριές μου και ΕΓΩ», πραγματοποιήθηκαν οι «Ημέρες Παιχνιδιών», μια σειρά από μηνιαίες ομαδικές δραστηριότητες που έδωσαν στους μαθητές και τις μαθήτριές μας την ευκαιρία να παίξουν, να συνεργαστούν και να αλληλεπιδράσουν δημιουργικά.

Μέσα από προσαρμοσμένα παιχνίδια, όπως το «Στο κεφάλι το έχω», το «Γάτα γατούλα», οι «Μουσικές καρέκλες», το «Βασιλιά βασιλιά με τα 12 σπαθιά», οι μαθητές/τριες συμμετείχαν ενεργά σύμφωνα με τις δυνατότητές τους, μοιράστηκαν εμπειρίες και βίωσαν τη χαρά της συνεργασίας. Τα παιχνίδια αντλήθηκαν σε μεγάλο βαθμό από τα παραδοσιακά παιχνίδια της γειτονιάς και προσαρμόστηκαν στις ανάγκες των μαθητών/τριών του σχολείου μας.

Οι «Ημέρες Παιχνιδιών» συνέβαλαν στην ενίσχυση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης μεταξύ των μαθητών/τριών, στην ανάπτυξη θετικών συναισθημάτων και στη δημιουργία ενός κλίματος αποδοχής, εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού. Η ανταπόκριση των μαθητών/τριών ήταν ιδιαίτερα θετική, επιβεβαιώνοντας τη σημασία του παιχνιδιού ως μέσου κοινωνικοποίησης και συμπερίληψης στο σχολικό περιβάλλον.

Η Ομάδα Δράσης ευχαριστεί θερμά όλους τους εκπαιδευτικούς, τα μέλη του Ε.Ε.Π. και του Ε.Β.Π. για τη συνεργασία και τη συμβολή τους στην επιτυχή υλοποίηση των «Ημερών Παιχνιδιών».

Ομάδα Δράσης: Νιόζα Ελπίδα, Τσιντσιλώνης Ηλίας, Γιάννου Σπυριδούλα, Κούστη Άννα, Πάγκαλη Μαρία

Πατήστε εδώ για να δέιτε το βίντεο απο τις Ημέρες παιχνιδιών

crossmenu