Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας πιστοποιημένο από το ERC εκπαιδευτικό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών με τη χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή (AED), σε συνεργασία με τη νοσηλευτική υπηρεσία του σχολείου μας και την Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας Αιγάλεω.
Η δράση αυτή εντάσσεται στη διαρκή προσπάθεια του σχολείου μας για την ενίσχυση της ασφάλειας και της ετοιμότητας της σχολικής κοινότητας απέναντι σε έκτακτα περιστατικά. Αποτελεί έκφραση της ευαισθησίας, της υπευθυνότητας και του έμπρακτου ενδιαφέροντός μας για την προστασία και την ευημερία των μαθητών μας.
Ευχαριστούμε θερμά την Ελληνική Εταιρεία Επείγουσας Προνοσοκομειακής Φροντίδας Αιγάλεω για την πολύτιμη συμβολή τους στην εκπαίδευση και ενημέρωση του προσωπικού μας σε θέματα παροχής πρώτων βοηθειών.